Sık Sorulan Sorular (S.S.S)

T.C.
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
COVID-19 sürecinde
2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı
Uzaktan Öğretim Süreci

Korona virüs hastalığı salgını dolayısıyla Siirt Üniversitesi eğitim öğretim sürecinde Uzaktan öğretimin de aktif olacağı bir eğitim faaliyeti yürütülmesini kararlaştırmıştır. Bu süreçte paydaşlarımızı bilgilendirmek amacıyla aşağıdaki sorular cevaplandırılmıştır.

1. Üniversitemizde COVID-19 ile mücadele kapsamında dersler nasıl devam edecektir?
Üniversitemiz Ön lisans, Lisans ve Lisansüstü programlarında 4 Ekim 2021 tarihinde başlayacak olan güz dönemi eğitim-öğretime ait derslerin servis dersleri dahil olmak üzere en fazla %40’nın uzaktan eğitimle, geriye kalanın yüz yüze eğitimle verilmesine karar verilmiştir. Daha fazla bilgi için Tıklayınız .

2. Uzaktan Eğitim Sistemiyle neler yapabilirim?
Siirt Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sistemi üzerinden, haftalık ders programında ilan edilen derslere ait ders dokümanlarını takip edebilir, sistemde yer alan canlı derslere girebilir, sistemle ilgili merak ettiklerinizi veya sorularınızı e-posta aracılığıyla sorabilir, duyurulardan eğitimle ilgili tarihlere ulaşabilirsiniz. Dersin eğitmeni ile sanal sınıf üzerinden canlı ders alabilir, canlı sohbet veya e-posta üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

3. Kullanıcı Adım ve Şifrem Nedir?
Kullanıcı adı ve şifreniz OBS (öğrenci bilgi sistemi) sisteminde kullandığınız kullanıcı adı ve şifre ile aynıdır.

4. ALMS Uzaktan Eğitim Sisteminde derslere nasıl girebilirim?
Öğrencilerimiz ve akademisyenlerimiz uzaktan öğretim sistemine http://siuzem.almscloud.com adresinde belirtildiği şekilde öğrenci otomasyon kullanıcı adı ve şifresi / akademisyen otomasyon kullanıcı adı ve şifresi ile erişim sağlanabilmektedir.

5. ALMS Uzaktan Eğitim Sisteminde şifremi unutursam ne yapabilirim?
Şifrenizi unuttuğunuzda https://siuzem.almscloud.com/Account/RetrievePassword adresi üzerinden kullanıcı adınız veya öğrenci numaranızı girerek şifre sıfırlama linki içeren bağlantının kayıtlı epostanıza gelmenizi sağlayarak şifrenizi sıfırlayabilirsiniz. Bir aksilik durumunda Uzaktan Eğitim ve Araştırma Merkezimize ait siuzem@siirt.edu.tr adresine mail atarak yardım isteyebilirsiniz.

6. Destek Talebi nasıl oluşturabilirim?
ALMS sistemi üzerinden: Öğrenci ve eğitmenler için sunulan destek birimlerimizden biri ALMS eğitim portalı üzerinde bulunan İletişim Araçları/Yardım Masası destek sistemidir. Bu sistem aracılığıyla öğrenciler yaşadıkları sorunlara veya merak ettiği bilgilere yönelik sorularının cevaplarına birebir Uzaktan Eğitim biriminde bulunan görevlilere sorabilmekte ve birim tarafından en kısa sürede ve en doğru şekilde cevaba ulaşabilmektedir. https://siuzem.almscloud.com/HelpDesk/Create

Mail Yoluyla: Öğrenciler ve Öğretim Görevlileri tarafından aynı zamanda Uzaktan Eğitim ve Araştırma Merkezimize ait siuzem@siirt.edu.tr adresine yaşanılan sorunlarla ilgili destek talebi yapılabilir.

Telefon Yoluyla: Aynı zamanda yukarıdaki yöntemlerle sorun çözülemez ise birimimiz görevlilerinin dahili telefonlarının bulunduğu https://uzaktanegitim.siirt.edu.tr/iletisim/form.html adresinden de sorunların çözümü için talep yapılabilir.
ABDULKERİM EVREN
Güncelleme : 22.09.2021 11:19:06